مصاحبه آرشیو خبر ها
اگر خودمان باشیم ... / ماریو خیلی فداکار است

اگر خودمان باشیم ... / ماریو خیلی فداکار است

یوونتوس بازی 0‐2 باخته را 2‐2 مساوی کرد تا امیدها برای بازی برگشت زنده بماند و با وجود اینکه حریف یووه تیمی پر قدرت و پر مهره در اروپا است اما شانس برای بیانکونری ها حتی در خانه بایرن بالا باشد. پائولو دیبالا ستاره آرژانتینی یوونتوس در مورد جدال حساس چهارشنبه شب اینگونه گفت:

 

اگر آنگونه که می دانیم تواناییش را داریم، بازی کنیم موفق به صعود می شویم. این یک آزمون سخت در مونیخ خواهد بود.فکر می کنم یووه ی نیم ساعت پایان بازی را خواهید دید ، ما باید هجومی بازی کنیم و برای بازیکنانشان فضایی به جا نگذاریم ، آنها برای اینکه بخواهیم به آنها فضا بدهیم بیش از حد خوبند.پس ما باید تلاش کنیم و بازی خودمان را ارائه دهیم به علاوه ی دفاع خوب.چرا که آنها به شکل منطقی ، سبک زیبایی از فوتبال را ارائه می دهند ، پس دشوار خواهد بود ، اما ما باید از فرصت هایی که به دست می آوریم استفاده کنیم.

 

دیبالا مصاحبه خود را با شبکه اسکای اینگونه ادامه می دهد:

 

ولی شرط این است آنگونه که می دانیم توانایی بازی کردن را داریم، بازی کنیم تا بتوانیم صعود کنیم.آنها تیمی هستند که عملا با ۴ مهاجم بازی می کنند ، پس این به ما کمی فضا می دهد و ما هم باید تلاش کنیم که وقتی توپ را در دست داریم از این شکاف ها استفاده کنیم.باید کوشش کنیم و در ضد حمله ها به آنها ضربه بزنیم و فرصت های گلزنی بیشتری استفاده کنیم.

 

دیبالا در مورد گلی که برابر ساسولو بثمر رساند و ضربه کات داری که به گوشه بالای دروازه زد و گل ِ دل پیرو یی لقب گرفت، گفت:

 

فکر می کنم که این شوتی است که شما باید در تمرین زده باشیدش (اتفاقی نیست) ، پس در طول هفته بر روی آن کار و تمرین می کنید و واضح است که در بازی مثل بازی یک شنبه هم سعی می کنید که انجامش دهید.

 

جواهر بیانکونری ادامه می دهد:

 

این ضربه ای بود که من دوستش دارم، اگر این موقعیت را در سمت راست پیدا کنم سعی می کنم که بر روی پای چپم عقب بروم و سپس به تیر دو (دورتر) ضربه بزنم، دور از دسترس دروازه بان. حالا این را لو دادم و دروازه بان از این به بعد به سمت دیگر خود خواهد رفت و من مجبورم که این شگرد را تعطیل کنم (با خنده)

 

هدفتان در این فصل؟

 

یوونتوس فصل قبل تقریبا فاتح لیگ قهرمانان شد ، در حالیکه در کنارش قهرمان لیگ و حذفی هم شد.البته که دوست دارم همه چیز را فتح کنم ، اما حداقل فتج ۳ جام از ۴ جام ممکن که شامل سوپرکاپ در شانگهای هم می شود ، نتیجه ی رضایت بخشی خواهد بود.

 

مانژوکیچ در سال ۲۰۱۶ هنوز گلی نزده است ... 

 

ماریو بازیکنی است که خیلی خودش را برای تیم فدا می کند ، بنابراین وقتی داریم دفاع می کنیم به ما کمک زیادی می کند.مربی همیشه از ما می خواد که نزدیک هم بازی کنیم و و با تحرکمان به تیم کمک کنیم.این مطمئنا کمک کننده خواهد بود که او یک یا دو نفر را با خود مشغول می کند و بعد عموما من در مرکز زمین هستم و بعدش باید آنجا باشم و تلاش کنم که توپ را پشت مدافعان مرکزی بگیرم و فضای بیشتر داشته باشم ، اما ما همان طور که مربی می خواهد حرکت می کنیم.


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
سهیل شناس خوش
سهیل شناس خوش«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: